Ünnepi munkarend:
Ügyfélszolgálat Webshop (rendelések leadhatóak 0-24 az ünnepek alatt is):
Utolsó munkanapunk: 2015.12.24. 12:00
Első munkanapunk: 2016.01.04. 09:00
Ügyfélszolgálat Szolgáltatásainkkal kapcsolatban:
e-mailben 24 órán belül
12.27.-12.30. korlátozott ügyfélszolgálat leltár miatt, átvétel csak néhány szűk idősávban az időpont táblázat szerint.
Ez idő alatt minden küldeményünk felvételre kerül, kiszállítás a GLS munkarendje szerint.
Első teljes munkanap csak 01.02-től!
>
telefon: Hétfő-Péntek 10:00-15:00 óráig, fő tevékenységünk a kutatás-fejlesztés, így terepen is dolgozunk, oktatást tartunk, illetve megbeszéléseink is vannak, ha nem tud elérni, hagyjon e-mail üzenetet, amire minden esetben válaszolni tudunk.
Az email és telefonszám elrejtésre került a spam miatt.
...Töltés...
Amennyiben nem jelenik meg, engedélyezze böngészőjében a javascriptet, vagy frissítse az oldalt.
Nyitvatartás: NINCS
Telefon: Hétfő-Csütörtök: 09:00-16:00
                                
Péntek: 11:00-15:00
Fő tevékenységünk kivitelezések és kutatás-fejlesztés, ezért ha irodán kívül vagyunk előfordul, hogy nem tud elérni minket (időpont táblázat szerint), hagyjon e-mailt, amire általában mindig (néhány óra) válaszolni tudunk.
Személyes átvétel
A személyes átvételt sajnos a COVID-19 hatására megszűntettük, budapesti és miskolci irodáinkat bezártuk, de a piachoz igazodva új szállítási módokat vezettünk be.
A fejlesztések és irodai konzultációink továbbra is zavartalanul működnek, sőt online is rendelkezésre állunk a megszokott óradíjainkon.